Minden, ami az online marketing piacon érdekes és fontos

Online marketing sorok

Új trendek a mobilos és táblagépes hirdetések piacán

2016. december 29. - Szabolcs90

Az IAB digitális reklámszakmai szervezet frissítette a mobilhirdetésekre és táblagép reklámokra vonatkozó ajánlásait. A szervezet Mobil munkacsoportja kiemelt projektként kezelte a mobilhirdetésekre vonatkozó ajánlások frissítését és egy eseti projektcsoportot hozott létre a feladat elvégzése érdekében.

A csoport tanulmányozta a külföldi és hazai gyakorlatot és változások trendjeit, majd az eredmények alapján új ajánlást állított össze a sztenderd méretek meghatározására, ami a banner, popup és egyéb reklámfelületek hirdetőinek mutat irányt.

A szervezet a következő képméreteket ajánlja:

  • Mobileszközre:
    • 320×50 pixel,
    • 300×250 pixel
    • 480×240 pixel
  • Tabletre:
    • 300×250 pixel (medium rectangle)
    • 640×360 pixel (roadblock)

A munkacsoport továbbá azt javasolja tartalomtulajdonosoknak, hogy a méretek további differenciálását jelen ajánlásból kiindulva a 480×120 pixeles „kompakt” és a 480×480 pixeles „prémium” méretben valósítsák meg.

Kercsó Péter a munkacsoport vezetője elmondta, hogy az elmúlt egy év mozgalmas volt a mobil hirdetési piac szempontjából. Például megjelent a Facebook Instant Articles éselterjedt a programozott mobil vásárlás is. Ezen felül a mobil display bevételek hihetetlenül gyors növekedést produkálnak.

Az IAB Hungary 2008 novemberében létrejött szakmai szervezet, amely a nemzetközi Interactive Advertising Bureau (IAB) hazai képviselője, az IAB Europe tagja. A szervezetet 46 cég alapította, köztük ügynökségek, kiadók, kutatócégek, hirdetők és egyéb az digitális hirdetési piacon tevékenykedő szolgáltató cégek. A szervezetnek jelenleg 82 tagja van.

A bejegyzés trackback címe:

https://online-marketing-sorok.blog.hu/api/trackback/id/tr6312080219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.