Minden, ami az online marketing piacon érdekes és fontos

Online marketing sorok

A profi üzleti megjelenés titka

2017. március 17. - Szabolcs90

Sok vállalkozás már az alapoknál elrontja. Hiába költenek a lehető legjobb termékek és szolgáltatások kifejlesztésére, ha nem tudják megfelelően csomagolni az üzenetüket a fogyasztóknak és partnereiknek. Legyen szó a Facebook-ról, a Google-ről, az Apple, a Tesla-ról vagy bármelyik nagy techóriás cégről, könnyen belátható, hogy semmire nem mentek volna minőségi PR és marketing nélkül.

A jó termék manapság már alap. Annyi cég és vállalat küzd a fogyasztók figyelméért. Sokkal többet jelent azonban, ha sikerül bizalmat ébreszteni és különlegesség érzetét kelteni egy-egy szolgáltatással. Erre alkalmas például egy professzionális üzleti fotózás vagy a minőségi online megjelenés.

Egy ember átlagosan 3 másodperc alatt legyártja az előítéletét legyen szó online találkozásról vagy offline kapcsolatfelvételről. Ha nem egy minőségi termék, üzlet vagy profil fotó fogadja, akkor már sikerült is elveszíteni az embert. Az első benyomást megváltoztatni pedig szinte lehetetlen később.

A Belsőnézet - üzleti fotózás cég vezetőjével, Ráki Gergellyel beszélgetve döbbentem rá arra, hogy mennyire sokat kell adni a vizuális megjelenésre az üzleti világban. Egy webshop pont azzal tud kitűnni a tömegből, ha tucatszám gyári fotók helyett igényes termék fotózással vagy akár 3D termék fotókkal bővíti az oldalát. Az üzleti világban pedig már kötelező a minőségi profilkép, ami alapján dönteni tud a partner, hogy egyáltalán kíváncsi-e a szolgáltatóra.

Természetesen a költségek láttán azt hihetjük, hogy sokkal fontosabb a minőségi termékre vagy kiszolgálásra költeni. Miközben a csomagolás, a körítés legalább annyira fontos. Az intenzív piaci versenyben ezért fognak életben maradni azok, akik nem csak termékükre, de önmagukra is igényesek...

A bejegyzés trackback címe:

https://online-marketing-sorok.blog.hu/api/trackback/id/tr7312344485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.