Minden, ami az online marketing piacon érdekes és fontos

Online marketing sorok

A fuvarozás és áruszállítás szerepe a 21. században

2018. január 15. - Szabolcs90

A 21. század egyértelműen a globalizációról szól: egyre több áruval kereskedünk és évről évre nő a kereskedelmi forgalom világszerte. Hatalmas lehetőségek rejlenek a globalizált gazdaságban és a 2018-as év egyik leggyorsabban fejlődő iparága a szállítmányozás, fuvarozás és házhoz szállítás szolgáltatás lehet.

Az online kereskedelem térhódítása miatt egyre gyakrabban vásárolunk termékeket külföldről. A határok ma már nem jelentenek akadályt, így a fuvarozó cégek piaca dinamikusan bővül. A kínálati oldal azonban nehezen tudja lekövetni a növekvő igényeket és az egyre specializáltabb szolgáltatási igényeket. Nagy lehetőséget jelent ezért ma olyan szolgáltatásba fektetni, aminek a logisztikához, áruszállításhoz van köze.

A kamionos cégeknek rengeteg lehetőség áll rendelkezésére ahhoz, hogy ügyfeleket szerezzenek: elérhetőek a közösségi gazdaságra épülő kereskedőportálok, ahol a szabad kapacitásokat lehet gyorsan és egyszerűen áruba bocsájtani. A legfontosabb azonban továbbra is a személyes ismertség márkaépítés: a hosszú távon együttműködő vállalkozások sokkal könnyebben tudnak kölcsönösen előnyös együttműködéseket kialakítani. Ha egy ügyfél megbízik logisztikai partnerében hajlandó magasabb árat fizetni a szolgáltatásért.

Ma már nem lehet labdába rúgni közepes vagy alacsony minőségű munkával: a késést, a hibás teljesítést az ügyfelek hamar megérzik, hiszen akár az üzleti eredményeikre is hatással lehet.

A minőségi és specializálódott szolgáltató cégeké lesz a 21. századi: a piac pedig ki fogja szórni azokat, akik nem képesek haladni a kórral.

A bejegyzés trackback címe:

https://online-marketing-sorok.blog.hu/api/trackback/id/tr6013577425

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.