Az INTREN nyerte a meghívásos bukaresti Facebook Blueprint rendezvény ügynökségek közötti versenyét.
Az INTREN digitális marketing ügynökség meghívást kapott a szeptemberben indult új Facebook minősítési rendszer, a Facebook Blueprint bukaresti rendezvényére. A cég szakemberei az elsők között szerezték meg a Facebook Blueprint Certified Planning and Buying Professional minősítéseket. Ezúttal pedig sikerült a versenyt is megnyerniük.
A versenyen egy szimulált marketing feladatot kell elvégezni egy fiktív ügyfél részére minden online marketing ügynökségnek. A versenyen a csapatoknak egy napja volt arra, hogy kreatív, kommunikációs és hirdetési stratégiát állítsanak össze a képzeletbeli ügyfélnek. A díjazottakról egy négytagú Facebook delegáció döntött, akik előtt a digitális marketing szakembereknek prezentálni is kellett. A Facebookos zsűri alapos mérlegelés és szoros verseny után az INTREN kampányát találta a legjobbnak.
"Nagyon büszkék vagyunk rá, hogy a Facebook kollégái is minket találtak a legjobbnak. A csapatunk nagyon mélyen ismeri ezeket a rendszereket, ez számunkra kiemelten fontos. Hiszünk benne, hogy a jövőben az az adatvezérelt, eredmény orientált marketing, amelyet az INTREN képvisel, a social mediában és a kreatív tervezésben is kiemelt fontosságú lesz" - nyilatkozta Kecskés Viktória, a közösségi média csoportjának vezetője.
"Nagyon büszkék vagyunk rá, hogy a Facebook kollégái is minket találtak a legjobbnak. A csapatunk nagyon mélyen ismeri ezeket a rendszereket, ez számunkra kiemelten fontos. Hiszünk benne, hogy a jövőben az az adatvezérelt, eredmény orientált marketing, amelyet az INTREN képvisel, a social mediában és a kreatív tervezésben is kiemelt fontosságú lesz" - nyilatkozta Kecskés Viktória, a közösségi média csoportjának vezetője.